Thursday, April 06, 2006

Tiada?

Kalau di Utpchat.net;

/away sori. aku sibuk. tak sempat nak update blog. kalau ada masa terluang pon, sempat baca dan tinggalkan komen kat blog orang lain je.

/nick Q^M[away]
*** Q^M is now known as Q^M[away]

/whois Q^M[away]
Q^M[away] is msayuti@yahoo.com * The Human Resource Engineer?

Q^M[away] is on #hrm #training #services #kpi #bloghopper #suamigersang
Q^M[away] is connected from 23.2.PTT.KL
Q^M[away] is away: sori. aku sibuk. tak sempat nak update blog. kalau ada masa terluang pon, sempat baca dan tinggalkan komen kat blog orang lain je.
Q^M[away] is online since Friday, April 23 1982, 1323hrs
Q^M[away] is idle for 2sec

*Q^M[away]* rindu ke whois2 nih?

*** Disconnected(killed: suka whois2 orang yer.(Q^M[away]))

Kalau.


p/s: Maulid Nabi dah dekat. Banyakkan selawat ke atas Baginda. Moga beroleh syafaat nanti.

16 comments:

Pegawai Khalwat said...

Apa menatang tu pun aku tak tau Sayut.

Tolong aku Sayut, IRC aku bole connect, tapi bila nak join channel, channel tak keluar. Pastu lama sikit IRC disconnect.

'Software cause disconnect' pebenda ntah.

Awat jadi lagu tu?

Anonymous said...

HAHAHAHAHA sayut sangap! btw hai sayut=p

aNIe said...

heheh...semua tu membuatkan kak lady rindulah nak menyakat di IRC...

Sejak ade blog dah takde masa nak menyakat orang...rindulah pulak...

Nak main kuiz pun dah tak kuasa lagik dah...markah pun dah lama tak meningkat...winduuuuuuuu

Anonymous said...

oo.. irc kah? saya dah lama tak guna.. apa yang anda buat di #suamigersang tu?

Sir Mute Key Chicks said...

ya.ya.aku juga ingin bertanyakan soalan yang sama. apa yang kau buat di cenel suamigersang itu?nak pasang lain??haha

Pegawai Khalwat said...

Ahah...
Aku terlupa menanyakan soalan yang sama.

Buat apa di #suamigersang?

pasang lain tak apa, jangan pasang luar!

deney said...

da lama tk layan mirc.. hek3

Anonymous said...

wah wah wah. tingat plak mirc.

-alom

Anonymous said...

ahhhh, how i missed the old days!!!should i say the gud old days? or the golden days.
Aku^Seekor^IRC^Bot yang menghiburkan~~~. Bot~~
-normah-

Anonymous said...

ehem.

lama tak dengar citer, bot. makin sibuk ko sekarang ekk.

MiRC makin kelam kabut. thanx to beloved ITMS who believes in the rule of 'demokrasi pecah dan perintah'.

come back, bot. we miss you.

Mighty_Jacksparrow@soul.utpchat.net
Mighty_Jacksparrow@mods.Grapevine.net
Mighty_Jacksparrow@gmods.v5forum.net

blackpurple @ jowopinter said...

IRC? hehehe...

p/s Maulidul Rasul... cuba baca pendapat dorang kat blog aku...macam-macam..dunia...

maklang said...

Selamat meyambut Maulidur Rasul...

Obefiend Weiland said...

kalau hangpa nak tau SAYUT ni dulu otai remote. bila aku type lapar remote dia cakap "pegi makan" dan sebagainya. macam cakap ngan orang betul!

tapi kan sayut.. aku hujung mibu masih lagi mencemar bandwidth dengan menerjah masuk UTPCHAT. dah sangap dah skang. maklumlah aku dah takde. aku masuk baru meriah. maklumlah aku kan funny ceria dan berkaliber. tak macam kamu. tau pakai remote aja

by the way

salahkan AJ diatas kebongkakkan aku. aku jadi bongkak selepas baca blog entry abdullah jones tadi! MIAHAHA

yezza!

Kopi Suam said...

hmm aku tak faham apa-apa. Aku bukan hantu IRC..channel aku dulu apa ekk..dah lupa...sebab aku bukan hantu..aku manusia biasa aje..

Anonymous said...

uik, besday nk dkt

Sayuti said...

Pegawai Khalwat: takpe, abaikan. lagho je semua tu.

zye: stended ah. kaver la oi!

kak lady: ooo, suka nyakat orang di IRC ye? tak baik.

gitartong, semut dan pegawai khalwat: sekadar berkongsi pengalaman dengan suami2 yang senasib dengan saya.

deney: jgn layan dah. lagho.

adik alom: tingat irc ke, tingat orang2 di irc? :D

normie: ko nih, rindu kat bot je. kat aku tak rindu ke? haha

jack: takpe, nanti ITMS nak kena outsource dah tu. berharap la company yang takeover tu bleh diharap. jaga la network tu baik2. kalau tak korang, sape lagi? ITMS? huhu

blackpurple: dah baca. demikianlah.

eff: takyah salahkan AJ. kau memang dari dulu bongkak. hahaha.

eff ni plak otai grafik, dan juga otai typo. haha

akak kopi suam: hantu, manusia atau kopi?

azhar: HAHA. ITULAH YANG AKU CARI!

p/s: sempena maulidurrasul ini, marilah kita sama2 banyakkan selawat kepada baginda. moga beroleh syafaat di akhirat.