Friday, November 10, 2006

Keluhan...

Aku bertolak pulang dari ofis pukul 10.45 malam tadi. Penat. Mengantuk. Serabut.

Sekarang sudah dekat pukul 2.00 pagi. Aku masih belum tido.

Esok, aku mungkin di Darby Park. Membentangkan bajet jabatan.

Kemudian berdebatlah aku dengan mereka untuk mempertahankan bajet itu. Untuk itu, aku mahu berbaju Melayu ala pahlawan silam. Cuma masalahnya, baju melayu aku kaler pink.

HAHAHA.

Belum. Aku belum gila lagi. Cuma horny gersang sangap kerinduan di malam Jumaat.

Oh...

p/s: Stress berlebihan adalah salah satu penyebab insomnia. Kamu tidak mahu stress? Tido...

13 comments:

Anonymous said...

sakit-sakit pun horny...ceih

Anonymous said...

saya bosan...

Anonymous said...

hmm, baru teringat harni ada citer pasal kakak dia susah nak pregnant sbb keje kat chemical factory, pas kuit je pregnant, maybe ada kesamaan dgn org umah ko

Sayuti said...

sezzy: tak bleh ke?

alom: kenapa bosan?

azhar: a ah, dia pernah cerita kat aku jugak...

marisa said...

owh...salah lak..ter-post comment guna Id blogger.

-sezzy-

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

sakit kaki, tp bawak wife jalan2 kat petrosains. musykil..

Anonymous said...

jangan cemburu en stfu.bukan tak nak makan free, tp dah berjanji :)
-puan sayut

Sayuti said...

kmie: tu namanya keajaiban cinta.

...

XD

ayang: dia tak cemburu. dia musykil je.


sya: thanx, tp aku terpaksa delete komen anda kerana melindungi keselamatan goms.

Bunga Rampai said...

Salam,
Akak pun tengah stress sekarang...ujung-ujung tahun banyak perkara yang perlu dibereskan.

Relaks dik!

Pegawai Khalwat said...

Stress?

Habis horny hilang la stress tu.

Nak bentang bajet jabatan, aku cadang hang bawak perisai.

blackpurple @ jowopinter said...

Ini 18sx ni. Kena tekan Alt F4 ni..

hehehe

Sayuti said...

akak bunga rampai: tengah cuba relaks. masih gagal.

tuan pegawai: masalahnya, tak ada tempat nak ilangkan perasaan tu. takkan nak main layang2 dalam bilik air kot?

perisai yang dibawa adalah pengetahuan terperinci tentang bajet dan kenapa jumlah bajet sebegitu.

abg jowo: aik? tak tekan lagi pon?