Friday, May 05, 2006

Gagal?

Gambar pada muka surat empat suratkhabar cap Matahari (The Sun lah tu!) hari ini sangat mengujakan aku. Rekod dunia terbaru di Manila.

HAHA! (gelak pervert)

Keterujaan itu mungkin dipengaruhi blog Sarclover yang aku baca semalam yang juga menyebabkan aku sukar mengawal pergerakan mata ketika dalam LRT hari ini.

Ayang, cepatlah balik! >:D~

Aku juga dapat info ini dari blog Sendoh:

  1. Pergi ke Google.
  2. Taip "failure" dalam kotak carian (search box la tu!)
  3. Dan tekan butang 'I'm feeling lucky'.

Anda akan dapat lihat apa itu kegagalan yang sebenar.

Betul!


p/s: Aku dah menyembunyikan link ke blog ini dari Blogger's Profile aku. Saje nak tengok 'referrer list' tu. Hehe.

11 comments:

sitilina said...

terima kasih atas ucapan anda di bawah

blackpurple @ jowopinter said...

Failure : Biography of Bush tu memang setuju sangat !!!

Anonymous said...

off topic(kalau menganggu sile delete...boleh kan delete?)

the last time aku aku nampak ko rase nye tahun 1996,mulut ko berbuih,and ko tak sedar.aku try kejut ko.last last aku tau ambulans datang and ko pergi.
tapi sure ko tak ingat kejadian tu,sebab ko tak sedar.
tup tup ko dah jadik HR nye orang skarang.time have really change things eh

Obefiend Weiland said...

papa rekonya sayut

aky tak ada duit beli paper

Pegawai Khalwat said...

Aku tak baca paper.

Aku baca apa yang hang komen. Kalau hang tipu aku, maka tertipulah aku dan orang-orang lain yang aku cerita.

Sir Mute Key Chicks said...

kau pernah diserang penyakit sawan ke en HR?

Sayuti said...

alom: sama2

abg jowo: alaa spoiler.

bad: yep. ko pon sama dah berubah. tup2 kat jepun.

effi: rekod paling ramai ibu menyusu dalam satu masa. 3738 orang ibu yang berjaya. ada gambar mereka sedang melakukan penyusuan tersebut.

surat khabar cap matahari diberi percuma la bang. kalau tak, bertuah aku nak baca!

pegawai khalwat: apa yang anda ceritakan? jangan tersalah cerita sudah.

semut: akan diceritakan bila tiba waktunya nanti. jawapannya, ada.

Anonymous said...

hahaha! saya tak paham! haha!

Anonymous said...

cerita org dah berkahwin

Anonymous said...

entry ini tentang apa?
hehe...
saya yg suci ini kurang paham akan isi kandungannya... ahaha...

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Bath tub dog Milfs bangers potassium bitartrate to cure acne Magellan road mate 700 gps car Dwarf body builders