Saturday, October 21, 2006

Kampung.

Sejak awal Ramadan, aku bercadang balik Alor Setar beraya dengan Tok Wan dan Tok. Tahun lepas, aku tak balik. Tok Wan merajuk. Tahun ni, kenalah balik.

Tapi, semalam, aku terima sms dari adik aku Nurul:

"Tokwn ckp,xyah p rmh tokwan sbb tokwan xde dr ry ptama smpai ry ke lima,tokwan p langkawi.."
Aku telefon Tok Wan. Confirm.

Nampaknya, perjalanan hari ni akan ditukar ke Hutan Melintang, Perak. Semoga jalan raya tak sesak sangat hari ni.

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin.

p/s: Sambut Raya biarlah berpadanan dengan amalan di bulan Ramadan ye.

6 comments:

Jannah said...

there was one entry sometime back, can't remember when, Tok Wan was angry at you coz you haven't been visiting the kampung for a while. was this during the raya or something else? and selamat hari raya to you and the missus and tok wan sekeluarga :-)

Anonymous said...

ooi..berayer kt PErak akhirnyer.. baguh2..

SELAMAT HARI RAYO MAAP ZAHIR BATIN.

Anonymous said...

slamat ari raya

Anonymous said...

lama tak singgah blog sayut..selamat hari raya sayut dan isteri....
semoga tahun depan beraya dengan org baru...

uDA said...

selamat hari raya sayut dan isteri. semoga berbahagia hendaknya sentiasa.

Anonymous said...

salam aidilfitri..