Thursday, October 02, 2008

AK6347



Aku sedang menulis dari LCCT, di sebuah kedai kopi yang sangat mahal harga kopinya. Nasib baik internet + karen untuk laptop ni free.

Hehe.

Aku, bini tersayang dan Syifaak baru sampai dari Alor Setar. Sekarang tengah mengisi masa lapang sementara menanti flight ke Kuantan petang nanti.

Plan asalnya nak pergi beraya secara surprise ke rumah Ayah Ngah di Dengkil. Sekali beliau balik Pendang pulak dah. Backup plan, layan movie atau siri House sementara tunggu petang. Syifaak pulak tak mengizinkan. Dia mengaruk pulak.

Maka, aku pon memutuskan untuk membuat post pendek ni, sekadar nak mengucapkan selamat hari raya kepada semua.

Esok aku di Balok. Datangla beraya ke rumah. Kuih raya takde. Duit raya pon takde. Harap maklum.

Huhu.

p/s: Kepada yang memandu, berhati-hatilah. Kalau tanak berhati-hati, bawak la laju-laju. Biar kena saman. Kalu boleh, biar sampai eksiden. Tambahkan statistik Ops Sikap.

4 comments:

~lalala~ said...

slamat raye sayut-san~

wuwu.. nk ketupat rendang!

IkraamSuarez said...

selamat hari raya =)

Anonymous said...

Tuan,

Selamat Hari Raya
Maaf Zahir dan batin

waaahhhh
lama benar tak komen di sini
sibuk dgn urusan kerja

kalau tak silap kita naik satu flight ke alor star pagi selasa
ak 6346, 7.15 pg dr lcct

saya cam sbb tuan dan family naik flight lambat
saya hanya cam anak tuan yg comel tu shj!

FEQA

Sayuti said...

lalala: selamat hari raya intan-chan. nak ketupat, gi open house orang lain.

ikraam: selamat hari raya.

FEQA: ha ah. ye la tu. saja naik lambat sebab malas nak berdiri beratur.

selamat hari raya, maaf zahir batin.