Thursday, June 19, 2008

Tumpah...

Perhatikan gaya kedua-dua model dalam gambar-gambar di bawah ini yang diambil menggunakan handphone yang sama oleh orang yang sama pada dua waktu yang jauh berbeza - satu diambil pada hari raya dua tahun lepas di Hutan Melintang dan satu lagi baru sebentar tadi di Kuantan.




Apa yang dapat kamu simpulkan?

p/s: Kesimpulan aku ialah bini tersayang suka tangkap gambar orang tengah tido dan sudah tiba masanya aku kena beli handphone baru yang ada 3G dengan bluetooth.

9 comments:

dueng said...

uh...comel. syifak sgt comel. takleh puji ko comel, kontroversi nanti. :P

Anonymous said...

hehehehe...bapa borek,anak rintik kesimpulan dr aku.

Sayuti said...

dueng: alah. malu-malu plak. katakan saja aku comel. aku dah biasa berkontroversi ni.

donat: ko plak, bila lagi? hehe.

Obefiend Weiland said...

bro. comel anak kamu..

kesimpulan aku?

dua dua tangan kanan naik keatas.. mimpi merdeka atau mimpi dalam kelas matematik dan cikgu tanya

"oke.. apa 2+2"

makes no sense.. i know

Sir Mute Key Chicks said...

dua2 suka tayang ketiak.haha

Ku Keng said...

haaii, yang kedua lebih handsome!

Suhana Sidik said...

Sebelum ... dan selepas.

Muda... dan Setua2nya.

Haha

Sayuti said...

eff: anak aku memang comel, macam bapak dia la. huhu.

dan kami berdua bijak matematik. insyaAllah.

sang semut: ha ah.

tuan keng: yang handsome yang pertama tu je. yang kedua tu, jelita.

sue: tua? TUA?

huuu....

IZWAN SHAHMIN said...

Cute.. anak ko aaa bukan ko.. haha