Thursday, June 05, 2008

Angkatan.

Aku baru pulang dari ESQ Leadership Training.

Sebuah pengalaman yang menarik dalam mengenali diri sebagai hamba dengan menimbulkan rasa bertuhan. Program tiga hari tersebut memperkenalkan model ESQ165 - model yang dihasilkan dengan menyesuaikan nilai-nilai universal Ehsan, Iman dan Islam ke dalam kehidupan. Peserta juga ditanamkan dengan tujuh nilai-nilai dasar ESQ - jujur, tanggungjawab, berwawasan, disiplin, kerjasama, adil dan prihatin.

Pada pendapat aku, program itu perlu diperbaiki lagi, tapi tetap mudah difahami dan dirasai jika disertai dengan hati yang terbuka.

InsyaAllah.




p/s: Aku dapat hadiah sebab trainer cakap aku 'paling mirip gerakannya dengan Mr Zero'. Huhu. Tentang harga minyak yang naik 78 sen tu, nantilah aku komen.

3 comments:

menza_ice said...

Sayuti, bukan pergerakan je sama macam Mr. Zero, tapi kecomelannya jugak..

Sir Mute Key Chicks said...

kau memang comel kah?haha

Sayuti said...

ye, ye. saya memang comel. hua hua.