Thursday, March 13, 2008

Sayut dan Erynn2 - 3

PEMBERITAHUAN:
Aku tak tahulah Kmie singgah blog aku ke tak lagi. Sebagai programmer manager yang cemerlang, seharusnya lagu tema entri ni tidak akan mengakibatkan PC beliau lag lagi, seperti tahun2 sudah.


Hari ni genaplah usia perchentaan kami enam tahun. Dulu berdua, kini sudah bertiga.

Banyak yang telah kami lalui sepanjang enam tahun lepas, dan insyaAllah, banyak lagi yang akan kami tempuhi bersama nanti.

Moga Allah memanjangkan jodoh dan usia kami sehingga Syifaak besar, kahwen dan kami dapat cucu.

InsyaAllah...


p/s: Hepi eniverseri sayang. Muah!

7 comments:

k-mie said...

singgah, tp jadi silent reader. alah ko bukan update pun. nope, no more pc lagging. sudah tukar baru skang, yg lama dah rosak. sedih gak la dlm seminggu dua bila yg lama tu rosak dulu..

add: aku small-fry manager jek, bukan big-shots yg keje kat company2 besar tuh. ada rezeki, dpt keje company besar. tp yg skang pun dah syukur ehe..

Sayuti said...

k-mie: oh, sama lah kita. ko ok lagi ada pc baru, aku dah tadak pc dah ni. menumpang pc parid je. pc aku dah pass kat adik2 yang masih belajar.

small ke big, tetap manager gak. title tu penting. hehe.

Bunga Rampai said...

Salam,

Semoga bahang cinta terus panas ;-)

Moga dalam sejahtera sepanjang masa.

harni said...

tahniah...tahniah..... dan tahniah.....

Obefiend Weiland said...

PC hamba tidak lag juga. wah kmie juga ada disini. wowow

btw encik sayuti.selamat ulang tahun. bagus bagus.

bila mahu tambah lagi sikacak junior.

p/s: aku manager rumah. tu je la aku leh dapat. title tu penting ke? aku rasa tidak

Sayuti said...

akak bunga rampai: salam. aminnnn...

harni: mekasih, mekasih dan mekasih. tapi, kenapa sampai 3 kali?

eff: pc kamu power. budak luct la katakan. mana main pentium3 1 GHz macam pc aku dulu2.

title tu penting. boleh mempercepatkan kerja. seriuss

Mak Su said...

happy anniversary ya