Tuesday, December 11, 2007

Kekunci.

Aku baru lepas tengok video childbirth dekat uTube.

Horror.

Lagi tiga hari ke due date. Aku cuba persuade bini tersayang buat c-sec tapi beliau tetap nak beranak secara normal. Tanpa epidural.

"Sakit tau..." aku.
"Bila lagi nak rasa?" bini tersayang.

Berani sungguh bini tersayang walaupon beliau akan menjerit kalau nampak cicak. Aku pon tak berani kalau aku yang kena...

Doakan semoga semuanya selamat dan lancar.


p/s: Hari ni MC - demam. Aura ofis baru gamaknya. Baru pindah ke Level 57 . Boleh nampak bumbung Maxis Tower dari ofis baru ni. Huhu.

3 comments:

Mommy Lyna said...

c sec ms branak je xsakit...lepas tu sakit wooooo. tgn kene pisau pun dah pedih.. ni plak perot kene potong.

branak w/o epidural.. selamba jee...

SpidEy d'lEfty said...

Tambah tinggi lagi ler office dier, tmabah pulak pangkat sbg sorng ayah.. bagus bagus!!

Anonymous said...

rezeki anak tuh. anak tambah.. tambah tingkat. hehehe.

epidural tuh ape? <-- soklan org bujang lom kawen.