Friday, December 21, 2007

Double!

Selang seminggu daripada birthday, hari ni Syifaak dah dapat sorang sepupu bernama Mohammad Izz Aiman bin Mohd Khairy, anak kepada Kak Ayu.

Awis hantar MMS sebelum aku pergi Sembahyang Jumaat tadi:



Tahniah! Tahniah!

Patutla Syifaak tersenyum semalam. Nak dapat sepupu baru rupanya...

Hehe...

Selamat Hari Raya Aidiladha. Kalu ada daging korban lebih tu, simpan2 la sikit...



p/s: Tiba2 boleh access blogger dari ofis. Aku sambut Raya Haji dengan Syifaak dan bini tersayang di Kuantan semalam, tapi hari ni kena masuk ofis balik. Japgi nak patah balik Kuantan. Ofis sunyi. Semua cuti. Aku je tak sebab cuti tahunan dah habis. Sedih2.

p/s #2: Pagi tadi aku ditegur security yang terkejut selepas suitcase yang aku bawak ke ofis melepasi mesin X-ray; "Encik, ada alu lesung ke dalam beg encik ni?" Aku jawab, "A ah, nak bawak balik kampung kejap lagi..." Security tersenyum dan melepaskan aku naik ke ofis. Huhu.

10 comments:

Ku Keng said...

Maaf terlambat mengucapkan tahniah Yut. Semoga Syifaak diberkati Allah dan menjadi anak yang solih. Juga kepada sepupunya.

Sayuti said...

tuan keng: terima kasih. insyaAllah, tuan. semoga saya dapat menjadi ayah yang baik dan soleh untuk syifaak.

Anonymous said...

makin nampak macam isteri kamulah anak itu.

p/s: anak saya bakal surgeon. bedah otak. hehe.

Obefiend Weiland said...

bro.. tahniah..

edyan7 said...

tahniah!!

wah...enjoy your parenting experience...namanya juga cantik... maknanya pun baik...

sinaganaga said...

HA HA.

sinaganaga said...

Berus sabut kau tak bawak masuk briefcase ke? Ha ha.

blackpurple @ jowopinter said...

Terlambat nak ucap tahniah. Tapi tak apalah, janji ucap. Tahniah!


Batu lesung? Hehehe!

Pegawai Khalwat said...

Welcome to the club bang!

Hang bang tak?

Sayuti said...

mami hafiy: ya ka? ya ka?

p/s: anak saya nanti pulak pakar sakit puan. hehe.

eff: thanks.

pn edyan7: terima kasih. :)

encik dragon: haha. berus sabut masuk backpack.

abg jowo: oh, terima kasih.

lama jugak berfikir nak bawak ke tidak... akhirnya bawak jugaklah...

tuan pegawai: ho yeah, ho yeah.

tak, iqamah je...