Tuesday, March 13, 2007

Sayut dan Erynn - 2.

PEMBERITAHUAN:
Lagu tema Sayut & Erynn ini mungkin kedengaran di background. Maaf kalau lagu berkenaan membuatkan PC anda lag atau hanging.

(Notis di atas ditujukan khas untuk Kmie sejak tahun lepas lagi. Tapi, aku yakin PC Kmie skang dah cukup power)



Hari ni, genap usia percintaan aku dan Erynn lima tahun. Kejap je. Aku ingat lagi, first date kami, sehari setelah dialog dalam mIRC tersebut berlaku.

Cafe Village 4.

Lagu tema bermain di background. Radio milik gerai yang jual air.

Erynn makan mi goreng. Aku ingat lagi mi goreng tersebut, sebab dia tak offer kat aku pon.

Hari tu, kami bercerita tentang keluarga masing2.

Erynn bawak gambar family beliau. Ayah dan mak Erynn, dua2 guru besar. Erynn anak kedua daripada empat beradik. Abang sulung Erynn dah takde. Baru meninggal tahun sebelum tu. Adik laki, nama manjanya Den. Adik perempuan, Ina.

Erynn tunjuk gambar rumah. Besar. Tak sampai dua tahun keluarga Erynn pindah masuk. Sebelum tu, tinggal di rumah teres dekat bandar.

Kami bercerita. Dan bercerita. Selama lebih dua jam. Tapi, aku tak ingat cerita apa. Sebab aku asyik tengok Erynn makan mi goreng.

Mmm, sedapnya.

Sampai habis, Erynn tak offer pon kat aku mi goreng tersebut.

Huu...



p/s: Selamat menjadi ayah dan ibu kepada Azra dan Zayful yang selamat menimang anak mereka yang pertama kelmarin. Tahniah!

"Eh Sayut? Ko bila lagi?" seseorang.
"Entahlaa... I'm shooting a moving target...moving, distant target. Susah..." aku.
"Sian..." mereka.

11 comments:

Anonymous said...

dude i'm still with my old, faithful pentium 3. ni nasib baik bukak blog ko guna laptop, so tak la lag. kalo bukak guna pc sendiri, ada je harapan kena sumpah seranah hehe.

Jannah said...

Terkejut kejap bukak your blog ada background sound. Romantic seh, jeles, jeles.

Ada rezeki tu, lambat sikit takpe, boleh kome berdating sokmo. Ni la masa berdua-duaan. Nanti ada orang kecik dah tak privasi.

Happy anniversary :)

sitilina said...

alah. xdpt mendengar apa2. tp xpelah. koman2 tau kot apa lagunya. miahaha.

Obefiend Weiland said...

aku tak dengar.DAP aku nak DL aku tak kasik.lagu tema

lagu tema aku ialah lagu ALA LA LA LA LONG tu. ingat tak.apa nama band tu ye. camni lagu dia

girl i wanna make u sweat
sweat till u cant sweat no more
and when u cried out
i wanna push it some more oh oh

girl i wanna make u sweat
sweat till u cant sweat no more
and when u cried out
i wanna push it
push it some more

ala la la la long long li long long long

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Obefiend Weiland said...

aku tak dengar.DAP aku nak DL aku tak kasik.lagu tema

lagu tema aku ialah lagu ALA LA LA LA LONG tu. ingat tak.apa nama band tu ye. camni lagu dia

girl i wanna make u sweat
sweat till u cant sweat no more
and when u cried out
i wanna push it some more oh oh

girl i wanna make u sweat
sweat till u cant sweat no more
and when u cried out
i wanna push it
push it some more

ala la la la long long li long long long

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

Anonymous said...

lagu yg effie nyanyi tu mcm ditujukan ke aku je. wakakakaka.

blackpurple @ jowopinter said...

Eh... kenapa tak dengar ek...?

artisticklytouch said...

bro,

Ready..
Aim...
Shoot!!!
Susah sangat ke??

ha ha sabar itu separuh daripada iman. Ada hikmahnya. Tunggu jelah.

Sayuti said...

k-mie yang tua: it is time for change. tak gitu? hehe

jannah: yet my wife is saying i'm not romantic... like i used to. *sigh*

bila tak privasi tu la, jadi lebih mengujakan. haha.

thanks.

alom: lagu apakah? hehe.

eff: lucah siut lagu. patut laa... hahaha

alom yang kaya: ih ih ih. tersipu2 saya lepas ni kalu tgk wak. ih ih ih.

abg jowo: byk kemungkinan tu. antaranya:
1. browser tak support media
2. traffic page tgh heavy (dalam kes saya ni, ada lebih dari tiga orang yang online)
3. speaker tak bukak
4. soundcard rosak
5. ada sesuatu dalam telinga

dll.

hehe.

Sayuti said...

art: susah bro. sedangkan shooting still target pon susah nak kena... huhu.

SpidEy d'lEfty said...

Happy anniversary gu!! Tak sangka lak mung nih pandai berpost something sejiwang cam nih.. hahaha.. baguh2..