Tuesday, July 14, 2009

Tua.

Ok, aku hidup lagi.

Cuma aku akan malas update blog sebab makin rancak dengan hobi fotografi di Flickr dan bermain-main apps di Facebook serta membaca komik di OneManga.

Oh, dua hari yang lalu (12 Julai 2009) adalah ulangtahun kelahiran bini tersayang yang ke 27. Aku menghadiahkan beliau sebiji kek Secret Recipe sahaja.

Dan Syifaak, semakin hari semakin bijak dan lincah. Tapi, dia tamau dengan Papa (aka Si Kacak) sebab Papa garang dan takde nenen macam Mama.

Huhu.

Sekian, terima kasih.

Oh ye, selamat mengundi orang Manek Urai. Kalau tak tahu nak pangkah sapa, 'right' (simbol Nike) saja dacing atau bulan tu. Dapat tambah undi rosak.

6 comments:

artisticklytouch said...

ha ha nanti aku cari ko di fb

Obefiend Weiland said...

aku keciwa kamu bersara dalam alam blogging

lehilangan tulisan kacak lagi sinis kamu akan diratapi seperti kematian mendiang Maikel Jeksen

IkraamSuarez said...

gile fb....huhu

Sayuti said...

haha. aku tak quit blogging lah. malas je. flickr lebih menarik.

Anonymous said...

salam..
sy google noor hidaya utp & dpt blog ni..

sy m'cari noor hidaya abd halim,org tepeng,x-utp,x-mrsm tepeng,x-taayah..

kalau org yg same & kalau awak ade phone no@emel@ape2 je, bleh x bgtau sy? sy dh lama los kontek dgn die..
zukhrufah@yahoo.com
tqvm..

ARWEN_my said...

Salam Sayut.. sajer terstumble kat ko punyer blog.. mmg slamba.. hahaha.. anyways, keep blogging and have fun with your toddler!